Noutăți factureaza.ro
Modele / șabloane selectabile pentru fiecare factură.
De acum poți alege modelul/șablonul fiecărei facturi, proforme, aviz sau chitanțe în parte. Interfața de editare conține în partea dreaptă un selector cu toate modelele / șabloanele disponibil. Poți previzualiza toate modelele / șabloanele disponibile direct din interfața de editare.
Variabile abonament cu posibilitatea specificării valorii individuale per abonat.
De acum poți defini diferite variabile pentru un abonament. Aceste variabile se pot folosi în modelul de factură asociat abonamentului. Pentru fiecare client asociat abonamentului poți specifica valori individuale pentru fiecare din variabilele definite.
Poate fi foarte util dacă vrei ca factura emisă de abonament să conțină informații individuale ale abonatului, cum ar veni contractul, obiectul serviciilor, etc...
Export Excel și CSV pentru produse și clienți
De acum poți exporta produsele și clienții tăi în formatul XLS (Excel, OpenOffice) și CSV. Poți folosi exportul CVS pentru a importa clienții în diverse programe precum Address Book, clienți de mail etc.
Redesign complet al site-lui factureaza.ro
Profile de culori pentru facturi și setări pentru highlight culori, fonturi, dimensiuni
De acum ai la dispoziție 7 profile de culori și scrisuri care vor putea fi folosite la generarea PDF a documentelor. În plus poți alege setări detaliate pentru:
- culori ale scrisului, titlurilor, linkurilor, tabelului
- fontul pentru tabelul de poziții și a celorlate blocuri text
- diferitele dimensiuni ale fonturilor
Modele / șabloane noi pentru facturi. Îmbunătățiri ale interfeței
Am refăcut sistemul de generare a documentelor PDF.
- Refacerea completă a sistemului de generare a documentelor PDF.
- De acum ai mai multe modele/șabloane din care poți alege.
- Facturile în format PDF se vor genera mai repede.
- Diverse îmbunătățiri ale interfeței
Fișa client
A fost introdusa fișa client. Aici poți vedea toate informațiile legate de client:
- lista tuturor facturilor
- suma totală facturată
- suma totală încasată
- suma totală restantă
- întârzierea medie la plata facturilor
- întârzierea maximă la plata facturilor
- număr total zile întârziere la plata facturilor
Tot de aici poți să editezi datele clientului și personalele de contact.
Îmbunătățiri ergonomice ale interfeței utilizator
Interfața panoului de control și cea a funcției de căutare/filtrare a facturilor a fost îmbunătățită. Parametrii de căutare/selecție a facturilor și linkurile importante ale panoului de control sunt scoase în evidență. Interfața de listare și filtrare a clienților a fost mult îmbunătățită, atât din punct de vedere grafic cât și funcțional.
Am introdus limba italiană
De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba italiană. De asemenea, au fost introduse și mesaje standard în limba italiană pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.
Îmbunătățiri la facturarea recurentă (abonamente)
De acum vei fi notificat automat pe email dacă vreunul dintre abonamentele definite de tine trebuie rulat pentru a genera facturi.
Diverse îmbunătățiri
- Acceptarea online a contractului de adeziune: de acum poți schimba tipul abonamentului tău direct online fără a mai fi nevoie să trimiți contractul sau vreo anexă per email, fax sau poștă
- Date persoane de contact în format vcard: poți descărca datele de contact ale persoanelor de contact în format vcard. Astfel le poți Astfel le poți importa cu ușurință în diferite aplicații, cum ar fi clientul de mail (Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Windows Live Mail, Apple Mail etc.).
Plata cu cardul
De acum poți achita contravaloarea abonamentului factureaza.ro online cu cardul în deplină siguranță prin sistemul payu.ro
09 ianuarie 2009: Managementul contractelor și a documentelor standard
Am introdus un modul de management de contracte/Documente standard. Poți crea modele/șabloane de contract/document standarde din simple fișiere Word , rtf sau OpenOffice. Aceste fisiere conțin 'markere' care vor înlocuite automat cu datele clientului și alte date introduse de tine în momentul creării contractului.
Din aceste modele de contract/ document standard poți crea foarte ușor diferite contracte / Documente standard pentru clienții tăi. Datele clientului vor fi completate automat. Ai posibilitatea sa introduci deasemenea alte date corespondente markerilor din fișier care vor fi, de asemenea, înlocuite. Vei putea descărca contractul / documentul standard în formatele: Word, PDF, OpenOffice, RTF sau Text.
Redesign al interfeței
Interfața aplicației de facturare a fost restructurată pentru o folosire mai eficientă a spațiului de lucru, sporirea ergonomiei și a vitezei de încărcare a paginii.
Vizualizarea securizata online a facturii de către client
La trimiterea facturii pe mail se introduce și un link securizat la care clientul poate vizualiza factura online.