Program de facturare online integrat cu e-Factura & e-Transport

Program de facturare online, integrat cu banca ta – 100% automat.

Facturi și tranzacții bancare, într-un singur loc. Automatizează importul și asocierea plăților cu facturile. Rapid, precis, sigur.

plus Smart Accounts

Prin integrarea Smart Accounts de la Smart Fintech, pe factureaza.ro facturile tale sunt asociate automat cu tranzacțiile bancare. Fie că este vorba de facturi emise (inclusiv proforme și comenzi) sau de cele primite de la furnizori, sistemul face reconcilierea rapid și sigur.

idea

Uiți de căutările prin extrase bancare, de verificările zilnice ale conturilor și de răsfoitul facturilor.

se ocupă de tot: verifică detaliile fiecărei tranzacții — plătitor, beneficiar, IBAN, CUI, sumă și descrierea plății — și le potrivește cu documentele corespunzătoare din contul tău.

Cum funcționează?

Îți deschizi un cont pe

primele 3 luni gratis

fără niciun fel de limitare, ca să poți testa în voie.

Conectezi una sau mai multe bănci – tot ce îți trebuie este acces la platforma ta de online banking.

hr

Urmezi câțiva pași simpli și gata: facturile și tranzacțiile tale încep să se potrivească automat.

Băncile disponibile în prezent:

Alpha Bank
BCR Bank
BRD Group Societe Generale
BT - NeoBT & BT24
CEC Bank SA
First Bank SA
Garanti Bank
ING Bank
Libra Bank
Revolut LTD
Raiffeisen Bank SA
UniCredit Bank SA
bank

Lucrăm constant la extinderea listei și vom adăuga treptat și alte bănci, pentru ca procesul să fie cât mai simplu și complet.

Asocierea automată

Odată ce ai conectat cel puțin o bancă, toate tranzacțiile de pe IBAN-urile selectate apar direct în contul tău . Sunt preluate automat toate tipurile de tranzacții: încasări, plăți, depuneri de numerar, plăți cu cardul, comisioane etc.

asocieri automate

Aplicația face apoi asocieri automate cu documentele din contul tău:

Încasări → facturi, proforme și comenzi.

Plăți → facturi de la furnizori, atât cele preluate automat din SPV, cât și cele adăugate manual.

potrivire

Când potrivirea este completă:

se generează automat o plată corespunzătoare;

factura este marcată ca încasată sau achitată (integral sau parțial, după caz);

dacă plata este integrală, documentul se închide automat.

control manual

Atunci când aplicația nu este sigură, ai control total asupra tranzacțiilor:

alegi documentul dintr-o listă de sugestii (dacă există);

faci asocierea manuală;

sau elimini tranzacția din listă (ex. comisioane bancare nerelevante).

Avantaje pentru tine

simplifică gestionarea tranzacțiilor bancare și asocierea plăților și încasărilor cu facturile tale.


Automatizare completă

Automatizare completă –în fiecare zi, toate tranzacțiile bancare sunt importate automat în cont.


Totul într-un singur loc

Totul într-un singur loc – gestionezi facturi, plăți și încasări direct din aplicație, inclusiv de pe telefon, oriunde ai acces la internet.


Asocieri inteligente

Asocieri inteligente – sistemul potrivește automat tranzacțiile cu facturile (emise sau primite) sau îți sugerează cele mai bune opțiuni.


Control deplin

Control deplin – știi mereu ce facturi sunt plătite și ce încasări au intrat, fără verificări manuale sau stres.


Încearcă gratuit

Creează-ți acum un cont și testează gratuit 3 luni fără limitări.

1-2-3

Conectează banca ta, urmează pașii simpli de configurare și lasă aplicația să muncească pentru tine.