Noutăți factureaza.ro
Mediu de test pentru e-Factura și e-Transport
Dacă ai nevoie să testezi integrarea cu e-Factura și e-Transport, poți activa modul test. Această opțiune este deosebit de utilă atunci când folosești API-ul factureaza.ro în faza de testare și dezvoltare pentru a conecta diverse sisteme informatice, cum ar fi facturarea online și un program de contabilitate.
Referinţă dispoziţie de vânzare (BT-14) în setările pentru e-Factura
Am extins setările e-Factura cu un câmp nou, opțional: referinţă dispoziţie de vânzare (BT-14). Util atunci când ai nevoie să adaugi numărul comenzii pe factură.
Detalii despre încasări și chitanțe în istoricul facturii
Ești meticulos și îți adaugi încasările pe facturi? Încasezi numerar prin chitanță? În istoricul facturilor găsești acum toate detaliile legate de plăți. Caută informațiile în pagina de vizualizare în format PDF, în partea dreaptă pe desktop sau derulând în jos pe mobil.
Notificări automate pentru facturile scadente de la furnizori
Dacă deja îți gestionezi facturile furnizorilor prin factureaza.ro, îți recomandăm să configurezi notificările automate la scadență. Aceste notificări îți sunt trimise prin e-mail atunci când o factură de furnizor se apropie de termenul de plată sau îl depășește. Accesează meniul Configurări, secțiunea Configurare notificări, tab-ul Notificări documente furnizor.
Facturi automate pentru Stripe Subscriptions
Am extins integrarea cu procesatorul de plăți online cu cardul Stripe. Atunci când Stripe finalizează o factură în cadrul serviciului Stripe Subscriptions (evenimentul invoice.finalized), factureaza.ro emite factura corespunzătoare și, în funcție de setările contului tău, o poate transmite direct în SPV la e-Factura.
Simplifică gestionarea încasărilor
Atașează dovada plății direct la factură, rapid și fără efort. Indiferent dacă este un bon fiscal, un ordin de plată sau alt document, îl poți încărca în format PDF sau imagine. Totul la un loc, perfect organizat și mereu la îndemână!
Retransmitere automată e-Factura în caz de erori ANAF
În cazul apariției unor erori temporare pe platforma SPV ANAF, aplicația noastră gestionează automat retransmiterea e-facturilor la intervale regulate, fără a fi necesară intervenția ta. Astfel, ne asigurăm că facturile tale ajung în SPV la timp, reducând riscul unor întârzieri sau probleme.
Aplicația factureaza.ro este acum mai rapidă cu 15%
Continuăm să optimizăm experiența utilizatorilor noștri. Am realizat un upgrade semnificativ la componentele de bază ale infrastructurii platformei. Întreaga aplicație funcționează mai rapid, cu o estimare de îmbunătățire a vitezei de aproximativ 15%.
Numărul maxim de documente în pagină este configurabil
Pentru un plus de flexibilitate, ai opțiunea să selectezi numărul maxim de documente afișate în pagină. Valabil pentru facturi, proforme, chitanțe, avize, notificări și comenzi. Mergi la meniul Setări interfață și alege valoarea dorită (de la minim 10 până la maxim 100).
Transmite simplu și rapid notificările RO e-Transport
Integrarea RO e-Transport este acum disponibilă pentru conturile Standard, Business și Premium. Cu această facilitate, notificările e-Transport sunt transmise automat în Spațiul Privat Virtual. Și tot automat este preluat, ulterior validării ANAF, codul unic de identificare a transportului (UIT).
Backup documente furnizori pe e-mail
Primești backup pe email pentru facturile de la furnizori, atât pentru cele preluate automat din SPV (dacă ai activat opțiunea e-Factura), cât și pentru cele adăugate manual. Backup-ul conține fișierul PDF generat de aplicație pentru documentul de furnizor. În cazul facturilor preluate automat din SPV, sunt incluse și fișierul XML, semnătura XML și PDF-ul generat de ANAF.
Câmpuri opționale e-Factura la nivel de document și de poziție
Dacă trebuie să respecți anumite proceduri stricte de facturare, interne sau ale clientului, îți vor fi utile câmpurile opționale e-Factura. Fie că e vorba despre cele la nivel de factură sau cele la nivel de poziție, le găsești pe toate în tab-urile Referințe, respectiv Poziții, aflate în secțiunea Setări e-Factura (cea din pagina în care adaugi/modifici o factură sau cea la care ajungi cu un click pe 'Exportă e-Factura' din pagina de vizualizare a unei facturi).
Deducerile sau majorările pot fi afișate în fișierul XML UBL e-Factura
Dacă factura ta conține deduceri sau majorări, ai opțiunea să le incluzi în fișierul XML UBL generat pentru e-Factura. Pentru asta, am introdus două secțiuni noi: Deducere la nivel de document (BG-20) și Majorare la nivel de document (BG-21).
Închide și marchează ca plătite mai multe facturi odată
Tocmai a devenit mai ușor și mai rapid să ții ordine în facturi. Acum, dacă selectezi mai multe facturi odată din pagina Jurnal facturi, poți să le marchezi ca plătite și să le închizi din doar câteva click-uri.
Trei câmpuri noi e-Factura (opționale)
Am introdus trei câmpuri noi e-Factura. Toate trei sunt opționale. Le vei completa doar dacă trebuie să respecți o anumită procedură internă de facturare (a ta sau a clientului tău). Unul dintre cele trei câmpuri este aplicabil la nivel de factură, și anume, BT-15 Referinţă aviz de recepţie. Celelalte două sunt pentru liniile din factură: BT-155 Identificator produs vânzător și BT-156 Identificator produs cumpărător.