Noutăți factureaza.ro

24
ian
2017

Colectare debite online

Ai la dispoziție o funcție de colectare automată debite pentru facturile tale folosind serviciile oferite de STRAETUS.

12
apr
2016

Extinderea funcției de rapoarte Excel

Rapoartele Excel conțin de acum mai multe detalii despre facturi, inclusiv valorile defalcate de TVA precum și sumele valorilor TVA grupate după cota TVA și monedă.

27
aug
2015

Șabloane pentru aviz fără coloanele de preț și total

De acum poți folos unul dintre cele 3 șabloane noi pentru avizele de expediție care nu afișează prețul și valoarea totală.

20
mar
2015

Export Excel și CSV pontaj

De acum poți exporta orele înregistrările din pontaj (orele pontate) în formatul XLS (Excel, OpenOffice) și CSV.

10
mar
2015

Note interne

Pentru toate documentele poți introduce diverse adnotări sau informații pentru uz intern. Informațiile introduse aici nu vor apărea pe document, însă documentele pot fi regăsite după termenii introduși folosind căutarea rapidă.

15
nov
2014

Încasare facturi online

Ai la dispoziție funcția de încasare facturi online folosind serviciile de plată online oferite de PAYU. Astfel facturile emise de tine vor putea fi achitate online printr-o multitudine de metode (card de credit, paypal, transfer bancar, etc...). Plata se va înregistra automat iar în cazul plății integrale factura se va închide.

10
iun
2014

Sistem sandbox pentru testare și integrare API

Pentru a ușura dezvoltarea de soluții bazate pe API-ul factureaza.ro am realizat un sistem special pentru testarea funcțiilor API. Detalii și instrucțiuni aici.

18
mar
2014

Integrare API folosind php

Pentru a ușura integrarea API-ului factureaza.ro cu platforme care utilizează php am extins documentația API cu o serie de exemple de cod php.

11
feb
2014

Conturi bancare selectabile pe factură

Vei putea selecta pentru fiecare factură, proformă, aviz sau chitanță conturile bancare care vor apărea în antet la datele furnizorului. Poți inclusiv să nu afișezi nici un singur cont bancar. Implicit toate conturile bancare vor apărea în antetul documentului. Funcția este disponibilă inclusiv pentru facturile emise prin abonamente.

23
oct
2013

Căutare clienți prin API

Extindere API cu o funcție de căutare client. Caută clienții după nume, email sau CIF/CUI.

13
iun
2013

Alege CIF sau cod de TVA pe factură

Dacă nu sunteți plătitor de TVA, dar emiteți facturi intracomunitare, atunci știți că pe facturile emise către clienții din România se trece CIF-ul (la datele firmei Dvs.); în timp ce pe facturile emise în UE se trece codul TVA pe care l-ați primit după ce v-ați înregistrat în Registrul Operatorilor Intracomunitari.

De acum va fi mult mai simplu să alegeți între CIF sau codul de TVA, în funcție de tipul de factură (internă sau externă în UE). Click aici aici ca să aflați cât de ușor este să folosiți opțiunea nouă

10
mai
2013

Abonamentul Premium nelimitat

De acum cu abonamentul Premium poți crea un număr nelimitat de documente.

01
apr
2013

Export clienți cu persoane de contact

De acum exportul Excel sau CSV al clienților conține toate datele persoanelor de contact

19
mar
2013

TVA special - regimul marjei

De acum poți include automat 4 noi tipuri de mențiuni în factură. Acestea sunt disponibile la selectarea unui tip TVA special, și anume:

  1. regimul marjei - agenții de turism
  2. regimul marjei - bunuri second-hand
  3. regimul marjei - opere de artă
  4. regimul marjei - obiecte de colecție și antichități
25
feb
2013

Ultimele facturi încasate, căutare facturi după data plății sau a chitanței

Pe panoul de control îți va apărea o listă cu facturile încasate cel mai recent.
În plus vei putea căuta facturi după data plăților sau data chitanțelor asociate facturii.

28
dec
2012

TVA la încasare

Dacă ești plătitor TVA poți activa opțiunea Plata TVA la încasare la datele firmei tale. Din acel moment pe facturile tale va apărea mențiunea "TVA la încasare"

17
dec
2012

Filtrare lista facturi după utilizator

Poți de acum să vezi o listă a facturilor tale filtrată după utilizatorul care le-a creat. De asemenea poți și grupa lista facturilor tale după utilizator.

17
nov
2012

Vizualizare istoric facturi

Îți punem la dispoziție un istoric detaliat al facturilor tale. Acesta apare în partea inferioară a paginii de detalii facturi.

13
nov
2012

Trimite facturile pe fax

De acum poți trimite facturile și celelalte documente pe fax direct din factureaza.ro. Se acceptă numere de fax din orice țară, nu doar din România!

02
oct
2012

Plata facturi cu cardul

De astăzi toate facturile de abonament se pot plăti prin card, indiferent de valoarea lor.

25
sep
2012

2 templateuri noi pentru chitanțe

De acum poți folosi un template care afișează de 2 ori chitanța pe un A4 și unul care afișează de 3 ori chitanța pe un A4.

12
sep
2012

Import clienți din Excel, Openoffice, CSV

Ai posibilitatea de a importa un fișier cu datele clienților și a personalor de contact. Clienții și persoanele de contact vor fi importate automat.

Acceptăm formatele XLS, XLSX, ODS și CSV. Structura fișierului nu este fixa, rutina de import detectează automat coloanele și te lasă să le ajustezi.

07
sep
2012

Import produse din Excel, Openoffice, CSV

Ai posibilitatea de a importa un fișier cu datele produselor tale. Produsele vor fi importate automat.

Acceptăm formatele XLS, XLSX, ODS și CSV. Structura fișierului nu este fixa, rutina de import detectează automat coloanele și te lasă să le ajustezi.

29
aug
2012

Firme din toată lumea

Vrei să înscrii o firmă din Bulgaria sau din Indonesia?

De astăzi e posibil. Poți alege țara de reședință chiar din interfața de editare a datelor firmei. Poți alege orice țară de pe terra.

26
apr
2012

Îmbunătățiri la căutarea după documente

Căutarea după documente permite acum intoducerea unui cuvânt cheie care va fi căutat în intregul conținut al facturii. Ai astfel posibilitatea să găsești rapid documente într-un mod foarte flexibil.

06
feb
2012

Apreciem sugestiile voastre

Am acordat un abonament Standard gratuit pe 6 luni lui Andrei Cosmovici de la teri.ro în semn de mulțumire pentru multele sugestii utile pe care ni le-a trimis.

Contribuie și tu cu sugestiile tale pentru a face din factureaza.ro cel mai bun serviciu din categoria sa.

30
ian
2012

White label - schimbă semnătura aplicației

De acum poți modifica semnătura aplicației, care apare în toate documentele generate (textul "creat prin factureaza.ro").
Funcția este disponibilă abonamentelor Business și Premium.

11
ian
2012

Notifică-ne instantaneu despre efectuarea plății

De acum poți introduce plata pentru abonament direct din contul tău.
Astfel, dacă uiți să achiți abonamentul - ni se întâmplă tuturor - poți reactiva contul tău imediat după ce faci plata, fără să mai fie necesar să ne trimiți vreo dovadă.

27
oct
2011

Preluare curs de schimb BNR + x%

De acum poți prelua automat cursul BNR + x% (de ex. BNR + 2%). La configurări poți selecta cursul de schimb implicit care va fi folosit la facturile în monede externe.

În câmpul de explicații al facturii poți folosi textul CURS_SCHIMB - acestava fi automat înlocuit cu cursul de schimb selectat.

30
aug
2011

Paginare și căutare(filtrare) în documentele standard

Am introdus funcția de paginare și de căutare(filtrare) în listele de Documente standard și șabloane de Documente standard.

22
aug
2011

Criterii de sortare la liste de facturi

A fost introdusă posibilitatea de a selecta criteriul și ordinea de sortare a listelor de facturi.

27
iul
2011

Optimizare fișa client și liste facturi

Am optimizat fișa de client și listele de documente. Vei vedea mult mai ușor suma restantă pentru fiecare client.

Deasemenea am introdus atenționări în cazurile complexe, în care facturi stornate integral sau parțial au chitanțe sau plăți ale căror sumă depășește totalul facturii.

08
iul
2011

Verificare alocare numere în serii - detectarea discontinuităților(găurilor)

Aveți de acum la dispoziție o funcție pentru detectarea discontinuităților(găurilor) în seriile de facturi, proforme, chitanțe și avize.

Mai multe detalii se găsesc în secțiunea Întrebări frecvente (FAQ)

30
iun
2011

Taxare inversa, trimitere facturi folosind propriul server de mail

Am extins funcționalitatea de TVA special pentru taxarea inversă.

Pentru conturile Business și Premium am introdus posibilitatea de a trimite facturile prin email, folosind propriul server de email.

29
iun
2011

Gestiune facturi stornare

Toate facturile de stornare pentru a anumită factură vor fi de acuma listate în vizualizarea detaliilor facturii.

Facturile de stornare se vor lua în considerare la calculul soldului anterior și a totalului de plată în cazul abonamentelor cu calculul soldului anterior.

08
iun
2011

Acces API

API-ul a trecut faza de teste și poate fi folosit acum pe conturile Standard, Business și Premium. Momentan numărul de accesări se ridică la câteva mii pe zi.

Așteptăm cu interes implementările voastre pe baza APIului ! Aici aveți documentația.

23
mai
2011

Acces API - Beta

Intefața API permite integrarea factureaza.ro cu alte sisteme informatice (de ex magazine online, CRM, etc). Poți astfel automatiza procesul de facturare în orice alt software folosești.

Accesul API este momentan în Beta și este accesibil tuturor utilizatorilor factureaza.ro
Citește mai multe în documentația API

07
apr
2011

Am introdus limba maghiară

De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba maghiară. Deasemenea au fost introduse și mesaje standard în limba maghiară pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.

02
feb
2011

Integrare openapi.ro

Folosim openapi.ro pentru diverse informații necesare bunei funcționări: date de pe mfinante.ro, validare CIF, validare CNP, validare IBAN adrese, cursul valutar, etc.

21
ian
2011

Îmbunătățirea interfeței date bancare, formular facturi, noi funcții la explicațiile documentelor.

  1. Am refăcut din temelii interfața de administrare a datelor bancare
  2. Am simplificat și reînnoit parțial formularul de editare a facturilor
  3. În explicațiile facturilor poți de acum folosi următoarele demarcatoare care se vor înlocui automat cu valorile lor corespondente:
    • TOTAL_CANTITATE - cu cantitatea totală a produselor / serviciilor
    • NUMAR_LINII - cu numărul de linii de pe factură
    • NUME_UTILIZATOR - cu numele utilizatorului care emite documentul
    • PRENUME_UTILIZATOR - cu prenumele utilizatorului care emite documentul
    • CNP_UTILIZATOR - cu codul numeric personal al utilizatorului care emite documentul
    • DOCUMENT_IDENTITATE_UTILIZATOR - cu detalii despre documentului de identitate al utilizatorului care emite documentul
21
ian
2011

Am implementat un sistem de drepturi care permite restrictionarea accesului la anumite documente și serii.

Pentru detalii despre cum să activezi și folosești sistemul de drepturi, poți consulta secțiunea aferentă din manualul de utilizare

Sistemul de drepturi este accesibil pentru conturile Standard, Business, Premium

05
ian
2011

Încă 5 fonturi noi: Blokletters, Perspective Sans, Teen, Walkway, Cousine

De acum poți folosi aceste 5 fonturi pentru facturi, proforme, avize și chitanțe. Cousine este singurul monospațiat dintre ele.

17
dec
2010

Subdomenii pentru conturi multiple

Ai mai multe firme înscrise la factureaza.ro și vrei să le folosești în paralel în același browser? De acum poți acest lucru, accesând conturile factureaza.ro pe diferite subdomenii:

  1. login_firma_ta_nr1.factureaza.ro
  2. login_firma_ta_nr2.factureaza.ro
  3. login_firma_ta_nr3.factureaza.ro

08
dec
2010

Ajutor live prin chat direct de pe site

Am integrat o fereastra de chat care apare pe fiecare pagină. Mesajele introduse acolo vor ajunge direct pe unul din ecranele echipei noastre care va putea răspunde în cel mai scurt timp.

08
nov
2010

Căutare rapidă

Am introdus o funcție de căutare rapidă după facturi, proforme, avize, chitanțe. Se poate căută după o mulțime de detalii ale facturii, de exemplu: număr factură, suma totala, nume și adresa client, descrieri, etc...

27
oct
2010

Serverul primar al aplicației factureaza.ro a fost înlocuit

Rezultatul se vede la viteza de încărcare a paginilor și la timpul de procesare mult mai mic.

08
oct
2010

Paginare pentru clienți și produse

Lista de clienți și de produse este de acum paginată, se vor afișa 50 de produse, respectiv 20 de clienți per pagină. Navigarea pentru paginare se află atât deasupra cât și dedesubtul tabelulului în partea dreaptă.

25
sep
2010

2 fonturi și un profil de culori nou

De acum poți folosi 2 fonturi noi pentru facturi: Ubuntu și Anonymous Pro. Deasemenea există un nou profil de culori Human pentru generarea PDF a documentelor. Profilul este disponibil tuturor abonaților de tip Basic, Standard, Business și Premium.

25
sep
2010

Un nou profil de culori: NATURE

De acum există noul profil de culori "Nature" pentru generarea PDF a documentelor. Profilul este disponibil tuturor abonaților de tip Basic, Standard, Business și Premium.

27
aug
2010

Reduceri, TVA-uri speciale, facturi emise in RON pe baza preturilor in EUR

Poți introduce discounturi procentuale per factura; valoarea se va calcula automat.

Noi tipuri de TVA suportate: poți emite facturi cu TVA inclus, TVA scutit cu drept de deducere, TVA fără drept de deducere.

De acum poți genera facturi in RON introducănd toate prețurile in EUR. Conversia se va face automat pe baza cursului specificat de tine iar pe factură vor apărea doar sumele in RON.

La introducerea unei plăți poți specifica moneda încasării. Astfel, pe o factură externă pe care sumele apar în moneda externă și în RON, poți încasa în oricare dintre cele două monede.

16
iulie
2010

Calcul automat al prețului unitar din total.

De acum la crearea unei facturi poți introduce pentru fiecare linie prețul total cu TVA iar sistemul îți va calcula automat prețul unitar.

Se poate folosi pentru orice combinație de cantitate, cota tva, preț unitar și total.

8
iulie
2010

Modele / șabloane selectabile pentru fiecare factură.

De acum poți alege modelul/șablonul fiecărei facturi, proforme, aviz sau chitanțe în parte. Interfața de editare conține în partea dreaptă un selector cu toate modelele / șabloanele disponibil. Poți previzualiza toate modelele / șabloanele disponibile direct din interfața de editare.

1
iulie
2010

Variabile abonament cu posibilitatea specificării valorii individuale per abonat.

De acum poți defini diferite variabile pentru un abonament. Aceste variabile se pot folosi în modelul de factură asociat abonamentului. Pentru fiecare client asociat abonamentului poți specifica valori individuale pentru fiecare din variabilele definite.

Poate fi foarte util dacă vrei ca factura emisă de abonament să conțină informații individuale ale abonatului, cum ar veni contractul, obiectul serviciilor, etc...

7
mai
2010

Export Excel și CSV pentru produse și clienți

De acum poți exporta produsele și clienții tăi în formatul XLS (Excel, OpenOffice) și CSV. Poți folosi exportul CVS pentru a importa clienții în diverse programe precum Address Book, clienți de mail etc.

20
mar
2010

Redesign complet al site-lui factureaza.ro

1
mar
2010

Profile de culori pentru facturi și setări pentru highlight culori, fonturi, dimensiuni

De acum ai la dispoziție 7 profile de culori și scrisuri care vor putea fi folosite la generarea PDF a documentelor. În plus poți alege setări detaliate pentru:

  • culori ale scrisului, titlurilor, linkurilor, tabelului
  • fontul pentru tabelul de poziții și a celorlate blocuri text
  • diferitele dimensiuni ale fonturilor
14
ian
2010

Modele / șabloane noi pentru facturi. Îmbunătățiri ale interfeței

Am refăcut sistemul de generare a documentelor PDF.

  • Refacerea completă a sistemului de generare a documentelor PDF.
  • De acum ai mai multe modele/șabloane din care poți alege.
  • Facturile în format PDF se vor genera mai repede.
  • Diverse îmbunătățiri ale interfeței
29
mai
2009

Fișa client

A fost introdusa fișa client. Aici poți vedea toate informațiile legate de client:

  • lista tuturor facturilor
  • suma totală facturată
  • suma totală încasată
  • suma totală restantă
  • întârzierea medie la plata facturilor
  • întârzierea maximă la plata facturilor
  • număr total zile întârziere la plata facturilor

Tot de aici poți să editezi datele clientului și personalele de contact.

26
mai
2009

Îmbunătățiri ergonomice ale interfeței utilizator

Interfața panoului de control și cea a funcției de căutare/filtrare a facturilor a fost îmbunătățită. Parametrii de căutare/selecție a facturilor și linkurile importante ale panoului de control sunt scoase în evidență. Interfața de listare și filtrare a clienților a fost mult îmbunătățită, atât din punct de vedere grafic cât și funcțional.

28
apr
2009

Am introdus limba italiană

De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba italiană. Deasemenea au fost introduse și mesaje standard în limba italiană pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.

15
mar
2009

Îmbunătățiri la facturarea recurentă (abonamente)

De acum vei fi notificat automat pe email dacă vreunul dintre abonamentele definite de tine trebuie rulat pentru a genera facturi.

30
ian
2009

Diverse îmbunătățiri

  • Acceptarea online a contractului de adeziune: de acum poți schimba tipul abonamentului tău direct online fără a mai fi nevoie să trimiți contractul sau vreo anexă per email, fax sau poștă
  • Date persoane de contact în format vcard: poți descărca datele de contact ale persoanelor de contact în format vcard. Astfel le poți Astfel le poți importa cu ușurință în diferite aplicații, cum ar fi clientul de mail (Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Windows Live Mail, Apple Mail etc.).
15
ian
2009

Plata cu cardul

De acum poți achita contravaloarea abonamentului factureaza.ro online cu cardul în deplină siguranță prin sistemul payu.ro

9
ian
2009

09 ianuarie 2009: Managementul contractelor și a documentelor standard

Am introdus un modul de management de contracte/Documente standard. Poți crea modele/șabloane de contract/document standarde din simple fișiere Word , rtf sau OpenOffice. Aceste fisiere conțin 'markere' care vor înlocuite automat cu datele clientului și alte date introduse de tine în momentul creării contractului.

Din aceste modele de contract/ document standard poți crea foarte ușor diferite contracte / Documente standard pentru clienții tăi. Datele clientului vor fi completate automat. Ai posibilitatea sa introduci deasemenea alte date corespondente markerilor din fișier care vor fi de asemenea înlocuite. Vei putea descărca contractul / documentul standard în formatele: Word, PDF, OpenOffice, RTF sau Text.

Un exemplu de model de contract poate fi descărcat aici. Un exemplu de contract generat din acest model pentru un client poate fi descărcat aici.

14
nov
2008

Redesign al interfeței

Interfața aplicației de facturare a fost restructurată pentru o folosire mai eficientă a spațiului de lucru, sporirea ergonomiei și a vitezei de încărcare a paginii.

14
nov
2008

Vizualizarea securizata online a facturii de către client

La trimiterea facturii pe mail se introduce și un link securizat la care clientul poate vizualiza factura online.

14
nov
2008

Îmbunătățiri multiple

  • șablon factură + chitanță pe un singur A4. Vezi exemplu
  • Punctul de lucru în antetul facturii
1
oct
2008

Modul pontaj online

  • Managementul proiectelor și al timpilor lucrați.
  • Tip special de utilizatori care pot doar ponta timpii lucrați. Astfel întreaga ta echipă poate ponta fără a vedea facturile și celelalte informații.
  • Generezi rapid facturi pe baza orelor pontate la diferitele proiecte ale clientilor tăi.
29
sep
2008

Îmbunătățiri multiple

  • Trimiterea automată, periodică a facturilor scadente.
  • Posibilitatea inserării automate a codului produselor pe facturi și a diferitor valori în explicațiile de pe facturi (total cantitate, număr linii).
31
iul
2008

Îmbunătățiri multiple

  • Mesajele la trimiterea facturii, confirmarea încasării și întărzierea plății configurabile în mai multe limbi.
  • Adăgarea și editare clienți, produse și serii direct din formularul de facturi.
  • Stornare facturi. Poți alege între 2 variante de stornare: stornare "linie cu linie" sau cumulativă.
  • Trimiterea automată de mesaje la întârzierea plății pentru facturile neplătite la termen.
  • Rescrierea completă a interfeței pentru produse și clienți pentru a facilita căutare, filtrare și sporirea ergonomiei.
5
iul
2008

Afișare curs valutar BNR

Dacă dorești să emiți o factură externă sau nu mai trebuie să deschizi alte pagini pentru a căuta cursul de schimb BNR pentru ziua curentă. În bara din dreapta apare o mică căsuță în care vei găsi cursul de schimb BNR pentru următoarele valute: EURO, USD, GBP, JPY, CHF, HUF.

Datele sunt preluate de la partenerul nostru valutabnr.ro

29
iun
2008

Extindere cluster factureaza.ro

Am extins rețeaua de sisteme(cluster-ul) factureaza.ro cu un nou server având un sistem stocare redundantă RAID1 pentru sporirea siguranței și vitezei aplicației.

12
iun
2008

Export lista clienți în Excel.

Poți descărca o listă cu clienții și persoanele de contact în format Excel(XLS).

2
iun
2008

Backup incremental periodic automat pe mail pentru facturi, proforme, avize, chitanțe.

Poți primi săptămânal sau lunar o arhivă zip cu toate documentele create in ultimul interval de timp. Poți seta adresa pe care se vor trimite arhivele backup. Deasemenea poți selecta perioada la care vrei sa primești arhivele backup.

23
apr
2008

Funcție de navigare în facturile unei serii

La vizualizarea unei facturi, proforme, chitanțe sau aviz ai la dispoziție 4 butoane care te pot duce la

  • primul document din seria curenta
  • documentul precedent din seria curenta
  • documentul următor din seria curenta
  • ultimul documentdin seria curenta
18
apr
2008

Posibilitatea modificării parametrilor de limbă, monedă și curs de schimb

De acum poți modifica limba, moneda și sursul de schimb pentru orice, factură, proformă, aviz sau chitanță.

11
apr
2008

Funcție de copiere pentru facturi, proforme, avize și chitanțe.

Fiecare factură, proformă, aviz sau chitanță poate fi copiată automat. Copia va păstra toate datele originalului în afara numărului seriei care va fi recalculat în mod automat. Această funcție îți poate economisi foarte mult timp dacă ai de emis multe facturi asemănătoare.

10
apr
2008

Proforme

De acum poți gestiona facturi proforme similar cu facturile. Din proformele emise poți genera automat facturi, iar proformele vor fi trecute automat în stare facturată.

8
apr
2008

Template nou pentru facturi A5.

Aici poți vedea un exemplu. șablonul este disponibil inclusiv pentru facturi externe și limbi străine.

5
apr
2008

Calcul automat pentru penalizări, informații privind soldul și plățile efectuate pentru facturile emise prin abonamente.

  • De acum facturile emise prin abonamente pot conține informații despre penalizări, soldul anterior, plățile efectuate și totalul de plată calculate automat de abonament din plățile și starea facturilor anterioare.
  • Îmbunătățirea și documentarea interfeței abonamentelor și abonaților.
  • Posibilitate de căutare a facturilor, chitanțelor și avizelor după cuvinte cheie.
09
ian
2008

Abonamente

Abonamentele sunt folosite pentru a emite periodic facturi către clienții tăi. Ai posibilitatea de a defini oricâte abonamente și să asociezi clienții tăi la acestea. Abonamentul va crea/emite facturile către clienții asociați în urma rulării acestuia.

Abonamentele sunt foarte utile în următoarele cazuri:

  • ai de facturat chirii
  • ai de facturat abonamente de acces internet, telefonie, cablu, etc...
  • ai de facturat hosting sau mentenanță
  • ai de facturat servicii de suport, consultantă - facturate lunar/trimestrial sau anual
  • sau alte servicii pe baza periodică
23
oct
2007

Template nou pentru facturi

șablon pentru facturi care afișează 3 exemplare ale aceleiași facturi pe o singură pagină A4. Util în cazul în care ai nevoie de exemplare multiple ale facturii. șablonul este disponibil inclusiv pentru facturi externe și limbi străine.

24
sep
2007

Funcție ajutătoare pentru calculul prețului produsului

Funcție ajutătoare pentru calculul prețului unitar fără TVA pentru o sumă totală rotundă și un număr dat de produse.

4
sep
2007

Peste 700 de firme și persoane fizice autorizate înregistrate, peste 6000 de facturi, avize și chitanțe

În data de 04 septembrie 2007 erau peste 700 de firme înregistrate la factureaza.ro care au creat în total peste 6000 de facturi, avize și chitanțe.

3
sep
2007

Îmbunătățirea funcționalităților la facturi, avize și chitanțe

Îmbunătățirea interfeței de creare și editare facturi Îmbunătățirea funcțiilor de listare și a formatului facturilor

25
iul
2007

Peste 600 de firme și persoane fizice autorizate înregistrate

În data de 25 iulie 2007 erau peste 600 de firme înregistrate la factureaza.ro care au creat în total peste 5000 de facturi, avize și chitanțe.

14
iul
2007

Declarația D394 - declarație informativă privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național

Formular pentru completarea declarației precompletat cu datele firmei. Funcții de populare automată a tabelelor cu furnizorii și clienții factureaza.ro. Calcul automatizat a diferitelor sume. Funcție de import și export al fișierelor în formatul aplicației D394.exe.

Istoricului acțiunilor utilizatorilor (audit trail)

Fiecare acțiune de create, editare și ștergere a documentelor, utilizatorilor, seriilor și datelor firmei este memorată într-un istoric.

Statistici și detalii despre contul firmei

Poți vizualiza detaliile contului tău:

  • numărul de facturi, avize, chitanțe incluse în abonament
  • numărul de utilizatori incluși în abonament
  • numărul de facturi, avize, chitanțe create
  • numărul de utilizatori creați
  • costurile adiționale
  • facturile pe abonamentul factureaza.ro

Posibilitatea anulării documentelor

Se adaugă starea anulat pentru facturi, avize și chitanțe. Toate documentele în stare emisă se pot anula. Se pot căuta facturi, avize și chitanțe anulate în combinație cu alte criterii.

15
mai
2007

Noi funcționalități la facturi, avize și chitanțe

Se adaugă posibilitatea de a descărca mai multe facturi, avize sau chitanțe într-un singur fișier PDF. Poate fi foarte util pentu imprimarea mai multor documente. Formatul datelor din facturi, avize și chitanțe se adaptează limbii în care este emis documentul respectiv.

18
apr
2007

Funcționalități noi, îmbunătățiri ergonomice

Se adaugă posibilitatea de a include datele expediției și ale delegatului în facturi. Sporirea vitezei de lucru prin paginarea listelor de rezultate. Diferite modificări ale interfeței pentru sporirea performanței și a ergonomiei.

4
apr
2007

Chitanțe, documente utile

Se adaugă posibilitatea de generare de chitanțe . șabloane disponibile pentru format A4 și A5. Poți descărca un model de decizie internă pentru numirea responsabililor pentru seriile documentelor.

22
mar
2007

Funcționalitate nouă - Facturi externe

Se adaugă posibilitatea de a crea facturi in diferite limbi și monede.

21
mar
2007

Adăugare manual de utilizare și informații legislative

Se adaugă un manual de utilizare în format HTML și informații despre aspectele legislative ale facturării.

12
mar
2007

Adăugare fucționalitate de descărcare arhivă cu facturi

Prima îmbunătățire se realizează la o săptămână de la lansare. Utilizatorii au acum posibilitatea de a descărca o arhivă conținând setul de facturi dorit.

5
mar
2007

Lansarea serviciului de facturare online Facturează.RO

Faza de test se încheie cu succes. Peste 50 de firme au participat la teste, reacțiile acestora sunt încurajatoare.

19
feb
2007

Facturează.RO intră în faza de testare

Cu două săptamâni înainte de lansarea, aplicația de facturare online factureaza.ro intră în faza de teste.

Click pentru ajutor live x ^