Noutăți factureaza.ro
Import pontaje din Excel
De acum poți importa pontajele tale din fișiere Excel, OpenOffice, LibreOffice sau Google Sheets.
Notificări status trimitere facturi pe mail
Se întâmplă să trimiți facturile direct din aplicație și să greșești la introducerea
adreselor de email sau să fie probleme cu serverele de email ale clientului.
De acum vei fi notificat automat dacă email-ul tău cu factura nu a fost livrat,
indiferent dacă problema este temporară și se încearcă retrimiterea în mod automat,
sau dacă este vorba de o eroare permanentă.
Generează automat facturi din încasările online prin Stripe
Dacă procesul tău de încasare se bazează inițial pe plata online prin Stripe, ai
acum posibilitatea de a genera și de a trimite automat factura corespunzătoare
tranzacției clientului.
Această facilitate funcționează cu orice platformă care implementează plăți prin
intermediul Stripe, inclusiv cu pluginul nostru de
woocommerce.
Opțiune export e-factura pentru facturile în 2 monezi
În cazul în care emiți facturi în două monede, la exportul e-factura (UBL XML) se utilizează implicit moneda străină. Am introdus o opțiune care permite conversia tuturor valorilor, incluzând prețuri, sume și totaluri, în RON.
Emitere recurentă automată de facturi, proforme şi comenzi
Abonamentele definite de tine pot de acum emite atât facturi, cât şi proforme sau comenzi
Adaugă ştampila pe facturile tale
Am crezut 16 ani că ştampila nu va mai avea ce căuta pe factură ...
ne-am înşelat :)
De acum poţi personaliza facturile (și celălalte tipuri de documente) cu ștampila
firmei. Încărcați pur și simplu o imagine cu ștampila și alegeți poziţia acesteia
în factură.
Filtrare facturi după ţara clientului
Am introdus un criteriu de filtrare nou, şi anume ţara clientului. Astfel poţi filtra mai uşor facturile "interne" şi cele "externe".
Generarea automată factură la plata unei proforme sau comenzi
De acum poți configura comenzile şi proformele să genereze automat o factură
la adăugarea unei plăți.
Factura generată va cuprinde toate pozițiile din comandă/proforma, iar toate plăţile
înregistrate în contul comenzii/proformei vor fi automat asociate facturii create.
Extindere drepturi/permisii pentru utilizatori
Drepturile utilizatorilor contului tău vor putea fi configurate mai granular şi anume anume, poţi determina individual per utilizator dacă:
- poate adăuga plăţi la facturile, proformele şi comenzile tale
- poate şterge facturile şi celelalte document create
- poate vizualiza ceilalţi utilizatori
Extindere integrare Stripe - emitere facturi în urma plăţilor
Am extins integrarea cu procesatorul de plăţi online Stripe, astfel încât de acum se pot crea facturi automat pentru toate plăţile făcute din Stripe.
Informaţiile relevante pentru factură se vor prelua din metadatele regăsite în payload-ul callback-urilor Stripe. Am adaptat plugin-urile de ecommerce pentru noul mod de interacţiune cu Stripe.
Un nou tip de document: comenzile
De acum poţi crea un nou tip de document, şi anume comanda. Acestea pot fi ulterior transformate in factură sau aviz. Deasemenea ai posibilitatea de a genera automat o factură corespunzătoare la încasarea plăţii pentru o comandă.
Acest flux de lucru este foarte util în cazul în care vrei să emiţi facturile doar după încasarea banilor. Evident comenzile pot fi la rândul lor fi plătite cu cardul de către clienţii tăi.
Aici poţi vedea nişte exemple de comenzi.
Extindere funcţii trimitere facturi pe mail
La trimiterea facturilor pe mail către mai mulţi destinatari ai la dispoziţie o
setare prin care poţi alege metoda de trimitere: CC (toți destinatarii iși vor
cunoaște reciproc adresele) sau BCC (destinatarii nu iși vor cunoaște reciproc
adresele).
Deasemenea poţi alege să programezi trimiterea de facturi multiple pentru mai
târziu în locul trimiterii instantanee.
Export facturi în formatul e-factura (UBL XML) prin API
Exportul facturilor în formatul e-factura (UBL XML) este disponibil şi prin API-ul GraphQL. Deasemenea poţi accesa tranzacţiile cu infrastructura e-factura(ANAF) prin API. Detalii aici.
Coduri clasificare produs CPV şi NC
Poţi asocia fiecărui produs unul din codurile CPV sau NC. Acestea se vor prelua automat în facturi, iar valorile corespondente vor fi disponibile la exportul în formatul e-factura (UBL XML).
Rularea de abonamente multiple cu un singur click
Dacă ai definit mai multe abonamente poţi de acum să le rulezi pe toate deodată. Astfel se eficientizează şi mai mult procesul de emitere periodică automată a facturilor către abonaţii tăi.
Integrare automată e-factura folosind API-ul ANAF cu autentificare prin OAuth2
Integrarea automată cu e-factura este disponibilă și o poți activa foarte ușor. După activarea integrării vei putea trimite facturile către către e-factura printr-un singur click direct din aplicaţie. Detalii aici.
Export facturi în format Excel, varianta extinsă
Îţi punem la dispoziţie un export extins în format Excel care este util mai ales în cazul facturilor cu 2 monede. Toate valorile numerice (Total, TVA, etc ...) sunt disponibile în ambele monede. Atfel poţi de exemplu însuma TVA-ul în Lei pentru facturile emise în EURO şi Lei. În plus exportul conţine date suplimentare ale facturii precum limba, cursul de schimb şi punctul de lucru.
Integrare cu e-Factura
Integrare cu e-Factura. De acum poţi trimite toate facturile tale la e-Factura fără bătăi de cap. Detalii aici.
Extindere sistem de drepturi pentru restrictionarea accesului la puncte de lucru
Poţi asocia fiecărui utilizator unul sau mai multe puncte de lucru pe care le va putea selecta când emite facturi sau alte documente.
Adaugă conturi bancare mai simplu
Direct din formularul de facturi poţi acum defini bănci şi conturi bancare noi
Programează trimiterea pe email a facturilor (trimite mai târziu)
Poţi selecta data şi ora la care vrei să trimiţi factura, proforma sau celelalte documente.
Extindere export SAGA
Exportul facturilor în SAGA conţine de acum - pe lângă fişierele XML cu datele individuale ale facturilor - un fişier XML cu datele colecţiei tuturor facturilor.
Formatul valorilor numerice din facturi
Configurează delimitatorul zecimalelor, al miilor şi numărul de zecimale al valorilor numerice din facturi şi celelalte documente. Detalii aici.
Configurează alinierile din tabelul poziţiilor pe factură
Aliniază pozițiile din tabelul facturii conform preferinţelor tale. Detalii aici.
Număr de zecimale configurabil la cantitate
Setează formatul numeric al valoarii cantității cu numărul de zecimale dorite. Vezi aici cum.
Câmpuri personalizate pentru clienți
De acum poţi adăuga mai multe date clienţilor tăi, folosind noile atribute personalizate. Vezi detalii.
Autentificare în doi pași
Am implementat autentificarea în doi pași. Verificarea se face cu ajutorul autentificatoarelor precum Google Authenticator sau Authy. Detalii și instrucțiuni aici.
Fişa client în format PDF
Funcția de export a fișei client în format PDF este disponibilă.
Plată online prin stripe.com
Opţiunea de încasare facturi online folosind stripe.com este de acum disponibilă. Fiecare factură sau proformă va avea linkuri de plată asociate. Acestea vor fi conţinute automat în toate mailurile şi notificările trimise sau ca şi butoane în versiunea PDF a facturii. Instrucţiuni pentru instalare şi configurare găseşti aici.
Integrare Salesforce
Integrarea noastră cu Salesforce îți permite să exporți datele clienţilor, produselor şi ale facturilor către contul tău de Salesforce. Mai multe informații și instrucțiuni găsești aici.
Aplicație Shopify
Emite şi trimite facturile pentru comenzile tale direct din magazinul tău online Shopify sau de pe site-ul nostru factureaza.ro. 100% automatizat. Instrucţiuni pentru instalare şi configurare găseşti aici.
Extensii in API-ul GraphQL
Am introdus posibilitatea de filtrare şi căutare a diferitelor colecţii prin API-ul GraphQL. Poţi de exemplu să cauţi toate facturile unui client sau toate facturile închise cu un total anume.
Anexe la facturi
Vrei să anexezi contractul, garanţia sau alte documente la factură?
De acum o poţi face, atât în faţă cât şi la capătul facturii.
Poţi încărca câte un PDF care va apărea înainte şi după factură - individual
per factură sau implicit pentru toate facturile create.
Template(şablon) nou pentru facturi, proforme şi avize
Am adăugat 3 şabloane noi pentru un aspect mai "clean" al documetelor tale.
Ca să nu mai amintească sub nici o formă de tipizatele paleolitice :)
Poţi vedea un exemplu
chiar aici.
Remodelare şi extindere panou control
Am extins panoul de control astfel încât să uşurăm accesul la facturile care trebuie încasate şi plăţile recente. În plus ai mai multe statistici şi grafice cu evoluţia totalului facturat şi al încasărilor.
Raport de vânzări produse
De acum ai la dispoziţie raportul "Vânzări produse" care conţine date despre numărul produselor vândute, totalul facturat şi încasat pentru un anume produs.
Aplicaţie iOS
Ne-a luat ceva ... dar în sfârşit serviciul nostru este disponibil ca şi aplicaţie direct pe iPhone.
Upgrade platformă - îmbunătăţiri ale performanţei
Am făcut un upgrade consistent al infrastructurii cloud, iar îmbunătăţirea considerabilă a vitezei de răspuns se simte.
Setări avansate pentru modul de calcul al valorilor facturii în moneda secundară
Pentru facturile în 2 monede sau facturile cu conversie automată în altă monedă poţi alege de acum 2 moduri de calcul al valorilor în moneda secundară, respectiv moneda în care se face conversia
- Aplicarea cursului de schimb pe toate valorile calculate în moneda primară. Aceasta este varianta implicită
- Calcularea tuturor valorilor agregate în moneda secundară
Din cauza cursului de schimb şi a numărului limitat de zecimale la care se rotunjesc diversele valori, este la atitudinea ta dacă vrei să respecţi cu stricteţe cursul de schimb în calcularea valorilor (primul mod de calcul) sau consistenţa valorilor poziţiilor facturii în moneda secundară (al doilea mod de calcul).
Fonturi noi
De astăzi îţi punem la dispoziţie fonturile din familia Roboto, pe care le vei putea folosi în facturile şi documentele tale.
Durata medie de plată facturi per client
De acum raportul "Date statistice și indicatori(metrici) clienți" conţine
durata medie de plată al facturilor.
Deasemenea sunt disponibile în raportul "Date statistice și indicatori(metrici)
clienți" datele despre total facturi, total facturat şi încasat,
întârzierea la plată, etc...
Plugin PrestaShop
Emite şi trimite facturile pentru comenzile tale direct din magazinul tău online PrestaShop. 100% automatizat.
Instrucţiuni pentru instalare şi configurare găseşti aici.
Import facturi din fişiere Excel (XLSX, XLSM, ODS, CSV, XLS, XLM)
De acum poţi importa liste de poziţii direct în factură. Un exemplu de fişier de import pentru poziţii de factură găseşti aici.
Plugin WooCommerce
Emite şi trimite facturile pentru comenzile tale direct din magazinul tău online WooCommerce. 100% automatizat.
Instrucţiuni pentru instalare şi configurare găseşti aici.
Notificare emitere facturi din abonament
La setările avansate ale abonamentelor ai acum posibilitatea de a trimite abonaţilor tăi o notificare auotmată cu X zile înainte de data emiterii facturilor din abonament. Poate fi util în cazul în care vrei ca abonaţii tăi să confirme sau să aibă posibilitatea să schimbe tipul de abonament înainte de emiterea facturii.
Îmbunătăţiri semnificative ale performanţei
Recentele upgrade-uri ale infrastructurii cloud cât şi optimizări la diversele componente ale aplicaţiei au ca rezultat o mărire considerabilă a vitezei de răspuns.
Raport lunar "Total Facturat"
Poţi activa un raport periodic despre totalul facturat şi valorile TVA corespondente - grupate după cote TVA şi monedă. Un export Excel cu toate facturile relevante este de asemenea inclus. Raportul este trimis lunar, dar poate cuprinde o perioadă de raportare de mai multe luni, depinde cum îl configurezi.
Emitere automată facturilor abonamentului la o oră prestabilită
Abonamentele pot de acum emite facturile complet automat. Dacă activezi funcţia aceasta va trebui să selectezi ora la care facturile vor fi emise şi după caz trimise clientului pe email.
Rapoarte speciale clienţi
Ai la dispoziţie câteva rapoarte complexe care te ajută în analiza structurii şi înţelegerea comportamentului clienţilor tăi şi anume:
- Date statistice și indicatori(metrici) clienți
- Distribuţia clienţilor în funcţie de domeniile de activitate (coduri CAEN)
- Distribuţia clienţilor în funcţie de cifra de afaceri
- Distribuţia clienţilor în funcţie de numărul de angajaţi
Aplicaţia disponibilă cu interfaţă în limba engleză
De astăzi poţi folosi aplicaţia noastă şi în limba engleză.
Instrucţiuni pentru trecerea la limba engleză găseşti aici.
Interfaţa disponibile în mai multe variante/teme
Am creat mai multe variante(teme) ale interfeţei factureaza.ro - pentru a-ţi permite să
adaptezi interfaţa la preferinţele tale, respectiv la monitoarele şi display-urile
tale.
În afară de tema implicită, există temele
Compact
,
Minimal
şi
Retro
(pentru cei care nu se pot nicicum despărţi de vechea interfaţă).
Le poţi testa foarte uşor. Instrucţiuni găseşti aici.
Informaţii stare financiară clienţi
De astăzi fişa client conţine informaţii detaliate despre toate bilanţurile publicate de client - sub formă grafică(chart-uri), dar şi informaţii despre domeniul de activitate, starea firmei, impozitare şi TVA la încasare.
Funcţia este disponibilă conturilor Business şi Premium.
Aliniere la GDPR
În 25.05.2018 intră în vigoare GDPR. Ne preocupă de ceva vreme și suntem pregătiți. Am actualizat politica de confidențialitate. Ca și procesatori de date trebuie semnat un acord de procesare date cu fiecare operator. Un model al contractului este disponibil aici. Acordul personalizat cu datele tale poate fi acceptat online după autentificare în aplicație. Mai multe despre GDPR găsiți pe blog.
Identificator Unic la Nivel European (EUID)
De astăzi poți introduce codul Identificator Unic la Nivel European (EUID) care va apărea în antetul facturilor, proformelor, chitanțelor și avizelor tale.
Facturare de pe telefon sau tabletă
După o perioadă de teste și îmbunătățiri, ne bucurăm să putem prezenta versiunea "mobile & tablet" a aplicației.
Începând de astăzi, poți factura direct de pe smartphone, în timp ce verifici ultimele știri. Sau, de ce nu, chiar prin intermediul tabletei pe care rulează serialul tău preferat.
Colectare debite online
Ai la dispoziție o funcție de colectare automată debite pentru facturile tale folosind serviciile oferite de STRAETUS.
Extinderea funcției de rapoarte Excel
Rapoartele Excel conțin de acum mai multe detalii despre facturi, inclusiv valorile defalcate de TVA precum și sumele valorilor TVA grupate după cota TVA și monedă.
Șabloane pentru aviz fără coloanele de preț și total
De acum poți folos unul dintre cele 3 șabloane noi pentru avizele de expediție care nu afișează prețul și valoarea totală.
Export Excel și CSV pontaj
De acum poți exporta orele înregistrările din pontaj (orele pontate) în formatul XLS (Excel, OpenOffice) și CSV.
Note interne
Pentru toate documentele poți introduce diverse adnotări sau informații pentru uz intern. Informațiile introduse aici nu vor apărea pe document, însă documentele pot fi regăsite după termenii introduși folosind căutarea rapidă.
Încasare facturi online
Ai la dispoziție funcția de încasare facturi online folosind serviciile de plată online oferite de PAYU. Astfel facturile emise de tine vor putea fi achitate online printr-o multitudine de metode (card de credit, paypal, transfer bancar, etc...). Plata se va înregistra automat iar în cazul plății integrale factura se va închide.
Sistem sandbox pentru testare și integrare API
Pentru a ușura dezvoltarea de soluții bazate pe API-ul factureaza.ro am realizat un sistem special pentru testarea funcțiilor API. Detalii și instrucțiuni aici.
Integrare API folosind php
Pentru a ușura integrarea API-ului factureaza.ro cu platforme care utilizează php am extins documentația API cu o serie de exemple de cod php.
Conturi bancare selectabile pe factură
Vei putea selecta pentru fiecare factură, proformă, aviz sau chitanță conturile bancare care vor apărea în antet la datele furnizorului. Poți inclusiv să nu afișezi nici un singur cont bancar. Implicit toate conturile bancare vor apărea în antetul documentului. Funcția este disponibilă inclusiv pentru facturile emise prin abonamente.
Căutare clienți prin API
Extindere API cu o funcție de căutare client. Caută clienții după nume, email sau CIF/CUI.
Alege CIF sau cod de TVA pe factură
Dacă nu sunteți plătitor de TVA, dar emiteți facturi intracomunitare, atunci știți că pe facturile emise către clienții din România se trece CIF-ul (la datele firmei Dvs.); în timp ce pe facturile emise în UE se trece codul TVA pe care l-ați primit după ce v-ați înregistrat în Registrul Operatorilor Intracomunitari.
De acum va fi mult mai simplu să alegeți între CIF sau codul de TVA, în funcție de tipul de factură (internă sau externă în UE). Click aici ca să aflați cât de ușor este să folosiți opțiunea nouă.
Abonamentul Premium nelimitat
De acum cu abonamentul Premium poți crea un număr nelimitat de documente.
Export clienți cu persoane de contact
De acum exportul Excel sau CSV al clienților conține toate datele persoanelor de contact
TVA special - regimul marjei
De acum poți include automat 4 noi tipuri de mențiuni în factură. Acestea sunt disponibile la selectarea unui tip TVA special, și anume:
- regimul marjei - agenții de turism
- regimul marjei - bunuri second-hand
- regimul marjei - opere de artă
- regimul marjei - obiecte de colecție și antichități
Ultimele facturi încasate, căutare facturi după data plății sau a chitanței
Pe panoul de control îți va apărea o listă cu
facturile încasate cel mai recent.
În plus vei putea căuta facturi după data plăților sau data chitanțelor asociate facturii.
TVA la încasare
Dacă ești plătitor TVA poți activa opțiunea Plata TVA la încasare la datele firmei tale. Din acel moment pe facturile tale va apărea mențiunea "TVA la încasare"
Filtrare lista facturi după utilizator
Poți de acum să vezi o listă a facturilor tale filtrată după utilizatorul care le-a creat. De asemenea, poți și grupa lista facturilor tale după utilizator.
Vizualizare istoric facturi
Îți punem la dispoziție un istoric detaliat al facturilor tale. Acesta apare în partea inferioară a paginii de detalii facturi.
Trimite facturile pe fax
De acum poți trimite facturile și celelalte documente pe fax direct din factureaza.ro. Se acceptă numere de fax din orice țară, nu doar din România!
Plata facturi cu cardul
De astăzi toate facturile de abonament se pot plăti prin card, indiferent de valoarea lor.
2 templateuri noi pentru chitanțe
De acum poți folosi un template care afișează de 2 ori chitanța pe un A4 și unul care afișează de 3 ori chitanța pe un A4.
Import clienți din Excel, Openoffice, CSV
Ai posibilitatea de a importa un fișier cu datele clienților și a personalor de contact. Clienții și persoanele de contact vor fi importate automat.
Acceptăm formatele XLS, XLSX, ODS și CSV. Structura fișierului nu este fixa, rutina de import detectează automat coloanele și te lasă să le ajustezi.
Import produse din Excel, Openoffice, CSV
Ai posibilitatea de a importa un fișier cu datele produselor tale. Produsele vor fi importate automat.
Acceptăm formatele XLS, XLSX, ODS și CSV. Structura fișierului nu este fixa, rutina de import detectează automat coloanele și te lasă să le ajustezi.
Firme din toată lumea
Vrei să înscrii o firmă din Bulgaria sau din Indonesia?
De astăzi e posibil. Poți alege țara de reședință chiar din interfața de editare a datelor firmei. Poți alege orice țară de pe terra.
Îmbunătățiri la căutarea după documente
Căutarea după documente permite acum intoducerea unui cuvânt cheie care va fi căutat în intregul conținut al facturii. Ai astfel posibilitatea să găsești rapid documente într-un mod foarte flexibil.
Apreciem sugestiile voastre
Am acordat un abonament Standard gratuit pe 6 luni lui Andrei Cosmovici de la teri.ro în semn de mulțumire pentru multele sugestii utile pe care ni le-a trimis.
Contribuie și tu cu sugestiile tale pentru a face din factureaza.ro cel mai bun serviciu din categoria sa.
White label - schimbă semnătura aplicației
De acum poți modifica semnătura aplicației, care apare în toate documentele generate (textul "creat prin factureaza.ro").
Funcția este disponibilă abonamentelor Business și Premium.
Notifică-ne instantaneu despre efectuarea plății
De acum poți introduce plata pentru abonament direct din contul tău.
Astfel, dacă uiți să achiți abonamentul - ni se întâmplă tuturor - poți reactiva contul tău imediat după ce faci plata, fără să mai fie necesar
să ne trimiți vreo dovadă.
Preluare curs de schimb BNR + x%
De acum poți prelua automat cursul BNR + x% (de ex. BNR + 2%). La configurări poți selecta cursul de schimb implicit care va fi folosit la facturile în monede externe.
În câmpul de explicații al facturii poți folosi textul CURS_SCHIMB - acesta va fi automat înlocuit folosind cursul de schimb selectat.
Paginare și căutare(filtrare) în documentele standard
Am introdus funcția de paginare și de căutare(filtrare) în listele de Documente standard și șabloane de Documente standard.
Criterii de sortare la liste de facturi
A fost introdusă posibilitatea de a selecta criteriul și ordinea de sortare a listelor de facturi.
Optimizare fișa client și liste facturi
Am optimizat fișa de client și listele de documente. Vei vedea mult mai ușor suma restantă pentru fiecare client.
De asemenea, am introdus atenționări în cazurile complexe, în care facturi stornate integral sau parțial au chitanțe sau plăți ale căror sumă depășește totalul facturii.
Verificare alocare numere în serii - detectarea discontinuităților(găurilor)
Aveți de acum la dispoziție o funcție pentru detectarea discontinuităților(găurilor) în seriile de facturi, proforme, chitanțe și avize.
Mai multe detalii se găsesc în secțiunea Întrebări frecvente (FAQ)
Taxare inversa, trimitere facturi folosind propriul server de mail
Am extins funcționalitatea de TVA special pentru taxarea inversă.
Pentru conturile Business și Premium am introdus posibilitatea de a trimite facturile prin email, folosind propriul server de email.
Gestiune facturi stornare
Toate facturile de stornare pentru a anumită factură vor fi de acuma listate în vizualizarea detaliilor facturii.
Facturile de stornare se vor lua în considerare la calculul soldului anterior și a totalului de plată în cazul abonamentelor cu calculul soldului anterior.
Acces API
API-ul a trecut faza de teste și poate fi folosit acum pe conturile Standard, Business și Premium. Momentan numărul de accesări se ridică la câteva mii pe zi.
Așteptăm cu interes implementările voastre pe baza APIului ! Aici aveți documentația.
Acces API - Beta
Interfața API permite integrarea factureaza.ro cu alte sisteme informatice (de ex magazine online, CRM, etc). Poți astfel automatiza procesul de facturare în orice alt software folosești.
Accesul API este momentan în Beta și este accesibil tuturor utilizatorilor factureaza.ro
Citește mai multe în documentația API
Am introdus limba maghiară
De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba maghiară. De asemenea, au fost introduse și mesaje standard în limba maghiară pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.
Integrare openapi.ro
Folosim openapi.ro pentru diverse informații necesare bunei funcționări: date de pe mfinante.ro, validare CIF, validare CNP, validare IBAN adrese, cursul valutar, etc.
Îmbunătățirea interfeței date bancare, formular facturi, noi funcții la explicațiile documentelor.
- Am refăcut din temelii interfața de administrare a datelor bancare
- Am simplificat și reînnoit parțial formularul de editare a facturilor
-
În explicațiile facturilor poți de acum folosi următoarele demarcatoare care se vor înlocui automat cu valorile lor corespondente:
- TOTAL_CANTITATE - cu cantitatea totală a produselor / serviciilor
- NUMAR_LINII - cu numărul de linii de pe factură
- NUME_UTILIZATOR - cu numele utilizatorului care emite documentul
- PRENUME_UTILIZATOR - cu prenumele utilizatorului care emite documentul
- CNP_UTILIZATOR - cu codul numeric personal al utilizatorului care emite documentul
- DOCUMENT_IDENTITATE_UTILIZATOR - cu detalii despre documentului de identitate al utilizatorului care emite documentul
Am implementat un sistem de drepturi care permite restrictionarea accesului la anumite documente și serii.
Pentru detalii despre cum să activezi și folosești sistemul de drepturi, poți consulta secțiunea aferentă din manualul de utilizare
Sistemul de drepturi este accesibil pentru conturile Standard, Business, Premium
Încă 5 fonturi noi: Blokletters, Perspective Sans, Teen, Walkway, Cousine
De acum poți folosi aceste 5 fonturi pentru facturi, proforme, avize și chitanțe. Cousine este singurul monospațiat dintre ele.
Subdomenii pentru conturi multiple
Ai mai multe firme înscrise la factureaza.ro și vrei să le folosești în paralel în același browser? De acum poți acest lucru, accesând conturile factureaza.ro pe diferite subdomenii:
Ajutor live prin chat direct de pe site
Am integrat o fereastra de chat care apare pe fiecare pagină. Mesajele introduse acolo vor ajunge direct pe unul din ecranele echipei noastre care va putea răspunde în cel mai scurt timp.
Căutare rapidă
Am introdus o funcție de căutare rapidă după facturi, proforme, avize, chitanțe. Se poate căută după o mulțime de detalii ale facturii, de exemplu: număr factură, suma totala, nume și adresa client, descrieri, etc...
Serverul primar al aplicației factureaza.ro a fost înlocuit
Rezultatul se vede la viteza de încărcare a paginilor și la timpul de procesare mult mai mic.
Paginare pentru clienți și produse
Lista de clienți și de produse este de acum paginată, se vor afișa 50 de produse, respectiv 20 de clienți per pagină. Navigarea pentru paginare se află atât deasupra cât și dedesubtul tabelulului în partea dreaptă.
2 fonturi și un profil de culori nou
De acum poți folosi 2 fonturi noi pentru facturi: Ubuntu și Anonymous Pro. De asemenea, există un nou profil de culori Human pentru generarea PDF a documentelor. Profilul este disponibil tuturor abonaților de tip Basic, Standard, Business și Premium.
Un nou profil de culori: NATURE
De acum există noul profil de culori "Nature" pentru generarea PDF a documentelor. Profilul este disponibil tuturor abonaților de tip Basic, Standard, Business și Premium.
Reduceri, TVA-uri speciale, facturi emise in RON pe baza preturilor in EUR
Poți introduce discounturi procentuale per factura; valoarea se va calcula automat.
Noi tipuri de TVA suportate: poți emite facturi cu TVA inclus, TVA scutit cu drept de deducere, TVA fără drept de deducere.
De acum poți genera facturi in RON introducănd toate prețurile in EUR. Conversia se va face automat pe baza cursului specificat de tine iar pe factură vor apărea doar sumele in RON.
La introducerea unei plăți poți specifica moneda încasării. Astfel, pe o factură externă pe care sumele apar în moneda externă și în RON, poți încasa în oricare dintre cele două monede.
Calcul automat al prețului unitar din total.
De acum la crearea unei facturi poți introduce pentru fiecare linie prețul total cu TVA iar sistemul îți va calcula automat prețul unitar.
Se poate folosi pentru orice combinație de cantitate, cota tva, preț unitar și total.
Modele / șabloane selectabile pentru fiecare factură.
De acum poți alege modelul/șablonul fiecărei facturi, proforme, aviz sau chitanțe în parte. Interfața de editare conține în partea dreaptă un selector cu toate modelele / șabloanele disponibil. Poți previzualiza toate modelele / șabloanele disponibile direct din interfața de editare.
Variabile abonament cu posibilitatea specificării valorii individuale per abonat.
De acum poți defini diferite variabile pentru un abonament. Aceste variabile se pot folosi în modelul de factură asociat abonamentului. Pentru fiecare client asociat abonamentului poți specifica valori individuale pentru fiecare din variabilele definite.
Poate fi foarte util dacă vrei ca factura emisă de abonament să conțină informații individuale ale abonatului, cum ar veni contractul, obiectul serviciilor, etc...
Export Excel și CSV pentru produse și clienți
De acum poți exporta produsele și clienții tăi în formatul XLS (Excel, OpenOffice) și CSV. Poți folosi exportul CVS pentru a importa clienții în diverse programe precum Address Book, clienți de mail etc.
Redesign complet al site-lui factureaza.ro
Profile de culori pentru facturi și setări pentru highlight culori, fonturi, dimensiuni
De acum ai la dispoziție 7 profile de culori și scrisuri care vor putea fi folosite la generarea PDF a documentelor. În plus poți alege setări detaliate pentru:
- culori ale scrisului, titlurilor, linkurilor, tabelului
- fontul pentru tabelul de poziții și a celorlate blocuri text
- diferitele dimensiuni ale fonturilor
Modele / șabloane noi pentru facturi. Îmbunătățiri ale interfeței
Am refăcut sistemul de generare a documentelor PDF.
- Refacerea completă a sistemului de generare a documentelor PDF.
- De acum ai mai multe modele/șabloane din care poți alege.
- Facturile în format PDF se vor genera mai repede.
- Diverse îmbunătățiri ale interfeței
Fișa client
A fost introdusa fișa client. Aici poți vedea toate informațiile legate de client:
- lista tuturor facturilor
- suma totală facturată
- suma totală încasată
- suma totală restantă
- întârzierea medie la plata facturilor
- întârzierea maximă la plata facturilor
- număr total zile întârziere la plata facturilor
Tot de aici poți să editezi datele clientului și personalele de contact.
Îmbunătățiri ergonomice ale interfeței utilizator
Interfața panoului de control și cea a funcției de căutare/filtrare a facturilor a fost îmbunătățită. Parametrii de căutare/selecție a facturilor și linkurile importante ale panoului de control sunt scoase în evidență. Interfața de listare și filtrare a clienților a fost mult îmbunătățită, atât din punct de vedere grafic cât și funcțional.
Am introdus limba italiană
De acum poți crea facturi, proforme, avize și chitanțe și în limba italiană. De asemenea, au fost introduse și mesaje standard în limba italiană pentru trimiterea facturilor pe mail, mesaje la încasare și mesaje automate la întârzierea plății.
Îmbunătățiri la facturarea recurentă (abonamente)
De acum vei fi notificat automat pe email dacă vreunul dintre abonamentele definite de tine trebuie rulat pentru a genera facturi.
Diverse îmbunătățiri
- Acceptarea online a contractului de adeziune: de acum poți schimba tipul abonamentului tău direct online fără a mai fi nevoie să trimiți contractul sau vreo anexă per email, fax sau poștă
- Date persoane de contact în format vcard: poți descărca datele de contact ale persoanelor de contact în format vcard. Astfel le poți Astfel le poți importa cu ușurință în diferite aplicații, cum ar fi clientul de mail (Outlook, Outlook Express, Thunderbird, Windows Live Mail, Apple Mail etc.).
Plata cu cardul
De acum poți achita contravaloarea abonamentului factureaza.ro online cu cardul în deplină siguranță prin sistemul payu.ro
09 ianuarie 2009: Managementul contractelor și a documentelor standard
Am introdus un modul de management de contracte/Documente standard. Poți crea modele/șabloane de contract/document standarde din simple fișiere Word , rtf sau OpenOffice. Aceste fisiere conțin 'markere' care vor înlocuite automat cu datele clientului și alte date introduse de tine în momentul creării contractului.
Din aceste modele de contract/ document standard poți crea foarte ușor diferite contracte / Documente standard pentru clienții tăi. Datele clientului vor fi completate automat. Ai posibilitatea sa introduci deasemenea alte date corespondente markerilor din fișier care vor fi, de asemenea, înlocuite. Vei putea descărca contractul / documentul standard în formatele: Word, PDF, OpenOffice, RTF sau Text.
Redesign al interfeței
Interfața aplicației de facturare a fost restructurată pentru o folosire mai eficientă a spațiului de lucru, sporirea ergonomiei și a vitezei de încărcare a paginii.
Vizualizarea securizata online a facturii de către client
La trimiterea facturii pe mail se introduce și un link securizat la care clientul poate vizualiza factura online.
Îmbunătățiri multiple
- șablon factură + chitanță pe un singur A4. Vezi exemplu
- Punctul de lucru în antetul facturii
Modul pontaj online
- Managementul proiectelor și al timpilor lucrați.
- Tip special de utilizatori care pot doar ponta timpii lucrați. Astfel întreaga ta echipă poate ponta fără a vedea facturile și celelalte informații.
- Generezi rapid facturi pe baza orelor pontate la diferitele proiecte ale clientilor tăi.
Îmbunătățiri multiple
- Trimiterea automată, periodică a facturilor scadente.
- Posibilitatea inserării automate a codului produselor pe facturi și a diferitor valori în explicațiile de pe facturi (total cantitate, număr linii).
Îmbunătățiri multiple
- Mesajele la trimiterea facturii, confirmarea încasării și întărzierea plății configurabile în mai multe limbi.
- Adăgarea și editare clienți, produse și serii direct din formularul de facturi.
- Stornare facturi. Poți alege între 2 variante de stornare: stornare "linie cu linie" sau cumulativă.
- Trimiterea automată de mesaje la întârzierea plății pentru facturile neplătite la termen.
- Rescrierea completă a interfeței pentru produse și clienți pentru a facilita căutare, filtrare și sporirea ergonomiei.
Afișare curs valutar BNR
Dacă dorești să emiți o factură externă sau nu mai trebuie să deschizi alte pagini pentru a căuta cursul de schimb BNR pentru ziua curentă. În bara din dreapta apare o mică căsuță în care vei găsi cursul de schimb BNR pentru următoarele valute: EURO, USD, GBP, JPY, CHF, HUF.
Extindere cluster factureaza.ro
Am extins rețeaua de sisteme(cluster-ul) factureaza.ro cu un nou server având un sistem stocare redundantă RAID1 pentru sporirea siguranței și vitezei aplicației.
Export lista clienți în Excel.
Poți descărca o listă cu clienții și persoanele de contact în format Excel(XLS).
Backup incremental periodic automat pe mail pentru facturi, proforme, avize, chitanțe.
Poți primi săptămânal sau lunar o arhivă zip cu toate documentele create in ultimul interval de timp. Poți seta adresa pe care se vor trimite arhivele backup. De asemenea, poți selecta perioada la care vrei sa primești arhivele backup.
Funcție de navigare în facturile unei serii
La vizualizarea unei facturi, proforme, chitanțe sau aviz ai la dispoziție 4 butoane care te pot duce la
- primul document din seria curenta
- documentul precedent din seria curenta
- documentul următor din seria curenta
- ultimul documentdin seria curenta
Posibilitatea modificării parametrilor de limbă, monedă și curs de schimb
De acum poți modifica limba, moneda și sursul de schimb pentru orice, factură, proformă, aviz sau chitanță.
Funcție de copiere pentru facturi, proforme, avize și chitanțe.
Fiecare factură, proformă, aviz sau chitanță poate fi copiată automat. Copia va păstra toate datele originalului în afara numărului seriei care va fi recalculat în mod automat. Această funcție îți poate economisi foarte mult timp dacă ai de emis multe facturi asemănătoare.
Proforme
De acum poți gestiona facturi proforme similar cu facturile. Din proformele emise poți genera automat facturi, iar proformele vor fi trecute automat în stare facturată.
Template nou pentru facturi A5.
Aici poți vedea un exemplu. șablonul este disponibil inclusiv pentru facturi externe și limbi străine.
Calcul automat pentru penalizări, informații privind soldul și plățile efectuate pentru facturile emise prin abonamente.
- De acum facturile emise prin abonamente pot conține informații despre penalizări, soldul anterior, plățile efectuate și totalul de plată calculate automat de abonament din plățile și starea facturilor anterioare.
- Îmbunătățirea și documentarea interfeței abonamentelor și abonaților.
- Posibilitate de căutare a facturilor, chitanțelor și avizelor după cuvinte cheie.
Abonamente
Abonamentele sunt folosite pentru a emite periodic facturi către clienții tăi. Ai posibilitatea de a defini oricâte abonamente și să asociezi clienții tăi la acestea. Abonamentul va crea/emite facturile către clienții asociați în urma rulării acestuia.
Abonamentele sunt foarte utile în următoarele cazuri:
- ai de facturat chirii
- ai de facturat abonamente de acces internet, telefonie, cablu, etc...
- ai de facturat hosting sau mentenanță
- ai de facturat servicii de suport, consultantă - facturate lunar/trimestrial sau anual
- sau alte servicii pe baza periodică
Template nou pentru facturi
șablon pentru facturi care afișează 3 exemplare ale aceleiași facturi pe o singură pagină A4. Util în cazul în care ai nevoie de exemplare multiple ale facturii. șablonul este disponibil inclusiv pentru facturi externe și limbi străine.
Funcție ajutătoare pentru calculul prețului produsului
Funcție ajutătoare pentru calculul prețului unitar fără TVA pentru o sumă totală rotundă și un număr dat de produse.
Peste 700 de firme și persoane fizice autorizate înregistrate, peste 6000 de facturi, avize și chitanțe
În data de 04 septembrie 2007 erau peste 700 de firme înregistrate la factureaza.ro care au creat în total peste 6000 de facturi, avize și chitanțe.
Îmbunătățirea funcționalităților la facturi, avize și chitanțe
Îmbunătățirea interfeței de creare și editare facturi Îmbunătățirea funcțiilor de listare și a formatului facturilor
Peste 600 de firme și persoane fizice autorizate înregistrate
În data de 25 iulie 2007 erau peste 600 de firme înregistrate la factureaza.ro care au creat în total peste 5000 de facturi, avize și chitanțe.
Declarația D394 - declarație informativă privind livrările/prestările și achizițiile efectuate pe teritoriul național
Formular pentru completarea declarației precompletat cu datele firmei. Funcții de populare automată a tabelelor cu furnizorii și clienții factureaza.ro. Calcul automatizat a diferitelor sume. Funcție de import și export al fișierelor în formatul aplicației D394.exe.
Istoricului acțiunilor utilizatorilor (audit trail)
Fiecare acțiune de create, editare și ștergere a documentelor, utilizatorilor, seriilor și datelor firmei este memorată într-un istoric.
Statistici și detalii despre contul firmei
Poți vizualiza detaliile contului tău:
- numărul de facturi, avize, chitanțe incluse în abonament
- numărul de utilizatori incluși în abonament
- numărul de facturi, avize, chitanțe create
- numărul de utilizatori creați
- costurile adiționale
- facturile pe abonamentul factureaza.ro
Posibilitatea anulării documentelor
Se adaugă starea anulat pentru facturi, avize și chitanțe. Toate documentele în stare emisă se pot anula. Se pot căuta facturi, avize și chitanțe anulate în combinație cu alte criterii.
Noi funcționalități la facturi, avize și chitanțe
Se adaugă posibilitatea de a descărca mai multe facturi, avize sau chitanțe într-un singur fișier PDF. Poate fi foarte util pentru imprimarea mai multor documente. Formatul datelor din facturi, avize și chitanțe se adaptează limbii în care este emis documentul respectiv.
Funcționalități noi, îmbunătățiri ergonomice
Se adaugă posibilitatea de a include datele expediției și ale delegatului în facturi. Sporirea vitezei de lucru prin paginarea listelor de rezultate. Diferite modificări ale interfeței pentru sporirea performanței și a ergonomiei.
Chitanțe, documente utile
Se adaugă posibilitatea de generare de chitanțe . șabloane disponibile pentru format A4 și A5. Poți descărca un model de decizie internă pentru numirea responsabililor pentru seriile documentelor.
Funcționalitate nouă - Facturi externe
Se adaugă posibilitatea de a crea facturi in diferite limbi și monede.
Adăugare manual de utilizare și informații legislative
Se adaugă un manual de utilizare în format HTML și informații despre aspectele legislative ale facturării.
Adăugare fucționalitate de descărcare arhivă cu facturi
Prima îmbunătățire se realizează la o săptămână de la lansare. Utilizatorii au acum posibilitatea de a descărca o arhivă conținând setul de facturi dorit.
Lansarea serviciului de facturare online factureaza.ro
Faza de test se încheie cu succes. Peste 50 de firme au participat la teste, reacțiile acestora sunt încurajatoare.
Factureaza.ro intră în faza de testare
Cu două săptamâni înainte de lansarea, aplicația de facturare online factureaza.ro intră în faza de teste.