Noutăți factureaza.ro
Fișa client conține proiectele și pontajele
Fișa de client conține două secțiuni noi: proiecte și pontaje. Vei regăsi aceste detalii inclusiv în fișa de client care se exportă în format PDF.
Importuri Excel smart
Atunci când pregătești un fișier de import (poziții de factură, clienți, produse sau pontaje), aplicația identifică și asociază corect coloanele din tabelul de import. Nu mai e nevoie să urmezi șabloane rigide de import. Pregătește fișierul cum îți este mai ușor, iar factureaza.ro va ști să interpreteze datele furnizate de tine. Iar dacă apar ambiguități, poți corecta asocierea coloanelor înainte de rutina de import.
Pontajul a devenit și mai ușor
Când vrei să adaugi un pontaj, anumite câmpuri vor fi precompletate cu date preluate din pontajele introduse recent. Astfel, procesul va deveni mai simplu și rapid, mai ales la introducerea de pontaje multiple. Iar în cazul în care datele precompletate de aplicație nu se potrivesc nevoilor tale, le poți schimba foarte ușor.
Import pontaje din Excel
De acum poți importa pontajele tale din fișiere Excel, OpenOffice, LibreOffice sau Google Sheets.
Notificări status trimitere facturi pe mail
Se întâmplă să trimiți facturile direct din aplicație și să greșești la introducerea
adreselor de email sau să fie probleme cu serverele de email ale clientului.
De acum vei fi notificat automat dacă email-ul tău cu factura nu a fost livrat,
indiferent dacă problema este temporară și se încearcă retrimiterea în mod automat,
sau dacă este vorba de o eroare permanentă.
Generează automat facturi din încasările online prin Stripe
Dacă procesul tău de încasare se bazează inițial pe plata online prin Stripe, ai
acum posibilitatea de a genera și de a trimite automat factura corespunzătoare
tranzacției clientului.
Această facilitate funcționează cu orice platformă care implementează plăți prin
intermediul Stripe, inclusiv cu pluginul nostru de
woocommerce.
Opțiune export e-factura pentru facturile în 2 monezi
În cazul în care emiți facturi în două monede, la exportul e-factura (UBL XML) se utilizează implicit moneda străină. Am introdus o opțiune care permite conversia tuturor valorilor, incluzând prețuri, sume și totaluri, în RON.
Emitere recurentă automată de facturi, proforme şi comenzi
Abonamentele definite de tine pot de acum emite atât facturi, cât şi proforme sau comenzi
Adaugă ştampila pe facturile tale
Am crezut 16 ani că ştampila nu va mai avea ce căuta pe factură ...
ne-am înşelat :)
De acum poţi personaliza facturile (și celălalte tipuri de documente) cu ștampila
firmei. Încărcați pur și simplu o imagine cu ștampila și alegeți poziţia acesteia
în factură.
Filtrare facturi după ţara clientului
Am introdus un criteriu de filtrare nou, şi anume ţara clientului. Astfel poţi filtra mai uşor facturile "interne" şi cele "externe".
Generarea automată factură la plata unei proforme sau comenzi
De acum poți configura comenzile şi proformele să genereze automat o factură
la adăugarea unei plăți.
Factura generată va cuprinde toate pozițiile din comandă/proforma, iar toate plăţile
înregistrate în contul comenzii/proformei vor fi automat asociate facturii create.
Extindere drepturi/permisii pentru utilizatori
Drepturile utilizatorilor contului tău vor putea fi configurate mai granular şi anume anume, poţi determina individual per utilizator dacă:
- poate adăuga plăţi la facturile, proformele şi comenzile tale
- poate şterge facturile şi celelalte document create
- poate vizualiza ceilalţi utilizatori
Extindere integrare Stripe - emitere facturi în urma plăţilor
Am extins integrarea cu procesatorul de plăţi online Stripe, astfel încât de acum se pot crea facturi automat pentru toate plăţile făcute din Stripe.
Informaţiile relevante pentru factură se vor prelua din metadatele regăsite în payload-ul callback-urilor Stripe. Am adaptat plugin-urile de ecommerce pentru noul mod de interacţiune cu Stripe.
Un nou tip de document: comenzile
De acum poţi crea un nou tip de document, şi anume comanda. Acestea pot fi ulterior transformate in factură sau aviz. Deasemenea ai posibilitatea de a genera automat o factură corespunzătoare la încasarea plăţii pentru o comandă.
Acest flux de lucru este foarte util în cazul în care vrei să emiţi facturile doar după încasarea banilor. Evident comenzile pot fi la rândul lor fi plătite cu cardul de către clienţii tăi.
Aici poţi vedea nişte exemple de comenzi.
Extindere funcţii trimitere facturi pe mail
La trimiterea facturilor pe mail către mai mulţi destinatari ai la dispoziţie o
setare prin care poţi alege metoda de trimitere: CC (toți destinatarii iși vor
cunoaște reciproc adresele) sau BCC (destinatarii nu iși vor cunoaște reciproc
adresele).
Deasemenea poţi alege să programezi trimiterea de facturi multiple pentru mai
târziu în locul trimiterii instantanee.